27 Şubat 2011 Pazar

Mavi gözle ilgili hikayesi olmayan var mııı?



Allahaşkına bir kişinin de şu mavi göz (renkli göz) ile ilgili hikayesi olmasın. Herkes, işte benim bir tanıdığımın da gözleri maviydi, 1 yaşından sonra değişti, benim kaynımın oğlunun da yeşildi değişir daha değişşiiirr demeyecek olan var mı acaba? Hayır değişsin o değil mesele, herkesin böyle bir hikayesinin olması komik. Geçen aylarda cama izolasyona gelen adam bile abla benim kızımın yeşildi, döneer bu kahveye demesi benim için en unutulmaz olanıdır. Sanane dönerse döner. Neyse, bir de bu göz rengiyle ilgili olarak şunu sormaktan bıkmıyor insalanlar, e sen renkli gözlü değilsin, baba renkli değil, kime çekti o zaman bu çocuğun gözleri, kibarca sizi doğuran kişiye çekti diyorum. (bknz; ebe) Neyse, galiba benim sinirlerim biraz bozuk.. Sinir olacak şey aradım ve buldum:) ohh rahatladım:P

3 yorum:

  1. canım haklısın sınırlenmekte.nolucak degısırse degıssın yanı.saglıklı olsunda.....ama degısmez senın mınıgınkı.degısse kırkından sonra degısırdı.7 ay gecmıs yuh yanı.bende sınırlendım sımdı :) sevgıler.

    YanıtlaSil
  2. Ya hakikaten insanlar hayretlik bir vaka.genlerde var ki renkli olmuş.Annem kahverengi babam simsayah gözlüydü ben yeşilim.hemde bariz yeşil.Yıllarca aynı soruyla yaşadım.Artık diyorum " ben sizi kandırdım benim gözlerim turuncu , dedem uzaylıymış " .Yoksa başedilmiyor bunlarla.lacivert olan gözler azıcık değişiyor ama bariz mavi göz karagöz e dönmez.Kıskançlık yaptıkları

    YanıtlaSil
  3. Dolunay; yok ben de biliyorum bu arada yaşına kadar değişebiliyor:) ama benim sinir olduğum hemen ilk firsatta bununla ilgili bir anılarını anlatması insanlarin! sevgiler benden de..

    İçimizdeki karnaval; :)) senin de aynı dertten muzdarip olduguna hem de buna bizzat konu olmana üzüldüm.. hayır annnem yesil, esimin ailesinde de var diyorum, saskınlıklarını görmelisin insnlarin yok bunda baska bir is var kesin der gibi bir bakislar, bir merak .. Allah'im yaa:) artik kiskanclik mi yoksa cok bilmislik ve klasik bizim toplumumuzun her ise burnunu sokması mıdır bilemedim! Senin buldugun cözüm de iyiymis :)) uzayli hmm iyi fikir:)

    YanıtlaSil