15 Şubat 2011 Salı

7. ayın getirdikleri & götürdükleri



7. ay 14 günlük olduğun Şubat ayının 27'si bugün. Sen içerde koccaman yatakta (bizim yatağımızda) mışıl mışıl uyuyorsun. Canım yavrum artık sana iyi bakamıyor muyuz acaba diye düşünmeye başladım dün aksam babanla banyonu yaptırdıktan sonra uykuya dogru gidiyorduk ki baban seni omzuna alırken başını lambaya vurdun, off benim canım öyle acıdı ki ben de babana kızdım, iste niye alıyorsun da keske sana vermeseydim, bu çocuğa kaçıncı zarar verişin gibi saçma sapan cümleler kurdum. Sanki baban istermiş gibi sana bir zarar gelmesini, O sadece sen yatağa güle oynaya git istemişti. Neyse kendime yeterince kızdım ve babandan da özür diledim zaten. Bugün de oyun halında oturarak oynarken arkaya doğru düştün, genelde arkana emzirme yastığını koyduğum için sorun olmazdı ama şimdi başın yere çarpınca küt diye ses geldi ve sen ağlamaya başladın:( offf ben bir şey yapmadım ama bu sefer de kendime kızdım keşke yastığını koysaydım arkana diye. ama onu da sürekli koymak istemiyorum, hareket edemiyorsun gibi geliyor, o yastığı bir prop haline getirmek istemiyorum belki de. Neyse, hemen unutturmaya çalıştım, çok uzun ağlamıyorsun zaten genelde ve mutlaka hep bir sebeple ağlıyorsun.
Onun dışında bu sabah yine ısırıldım. Eee hep biz mi seni düşürücez, başını çarpıcaz:P Sen de sabah seni beslemeye çalışan anneciğini hiç acımadan ısırdın memesinden! Yapılır mı oğlum bu yaa?! Ama dişlerin kaşınıyor diye bir şey de diyemiyorum sana. Çünkü çok bir huzursuzluk veya ateş vs yaşaadık henüz. Bilmiyorum dişlerin hangisi olduğuna göre değişir mi bu yaşananlar. Alt ön iki diş belki de en kolayıdır bilemiyorum, daha köpek dişi var azılar var.. var da var..

7. ay kontrolü icin gittiğimiz Hülya (Sonugür) Hn.'dan ve bize tavsiyelerinden gayet memnun ayrıldık. Annem ve ablama bazı fikirlerini kabul ettirmek imkansız olsa da, biz söylediği her şeyi %100 olmasa da mantığımız çerçevesinde uygulamaya başladık bile.
Yemeklerle aran iyi gibi şimdilik , bakalım annen ve babana çektiysen zaten sorun yok :) Kahvaltıda ıhlamur, keçi peyniri, roka, meyve ve 1 dilim organik saf halk ekmek yiyorsun. Öğlen ve akşam sebze çorbası, her zaman çorba kıvamında olmuyor bazen sebze yemeği demek daha doğru olabilir. Patates, havuç, bulgur, çeşit çeşit sebze koyup hazırlıyorum, biraz zeytinyağı koyuyorum tabağına aldıktan sonra. Şimdi 3-4 seferdir kuzu eti ve bakliyat (mercimek, nohut) da girdi menümüze...
Anne sütünü ise istediğin her an veriyorum. O konuda saate veya listelere bağlı kalamam. O senin sütün, suyun, sakinleşmek, bazen yalnız kalmak için ihtiyaç duyduğun bir şey, annenin kokusuyla huzur bulduğunu düşünerek benim de huzur bulduğum, dinlendiğim zamanlar üstelik. (ahh bir de şu ısırıklar olmasa :)
İlaç kullanmıyorsun artık.(Zaditeni vermiyorum, hatta demir ve d vit de vermiyoruz. Onun yerine bol sebze ve et/ bakliyat)
Kilon 7. ay kontrolünde 9,200 kg, boyun 70,5 cm ve baş çevren de 45,5 cm olarak ölçüldü. (%75 lik dilimdeymişsin) Sağlıklı ol, hasta olma da istersen ortalamada ol. Fazlasında gözüm yok. Ağzını açmadığın anda yemek yedirmeyi kesiyorum oğlum sen merak etme. Zorla yemek, Tv karşısnda yemek (ki tv yi 7,5 aydır 2 dk bile görmediğin düsünülürse 'o ne?' de diyebilirsin), çatal elde Caaaaaaaaaaaaan diye bağırarark yedirmeye çalışmalar olmayacak inşallah bizim hayatımızda. Yeteri kadar ye, sağlıklı şeylerden ye; ama az ama çok ye farketmez...
Mart ayı da geldi oğluş. Bahara şurda ne kaldı.. Güneşli günleri, seni kat kat kıyafetler altına saklamadığımız günleri iple çekiyorum:))) Tombulumtos bacaklarını hemencik ısırabileceğiz böylece.. Bir de babanın sürekli çıkarıp benim giydirdiğim çoraplar da olmayacak.. Evet eveet:) bahar hatta yaz çabuk gelll!!
PS:Bunu da her söylediğimde işe dönecek olduğumu hatırlayıp gelmese mi yoksa diye düşünmeden de edemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder