1 Şubat 2011 Salı

6. ay biterken..


Zaman hızla geciyor, Can büyüyor, işe başlama vakti yaklaşıyor. Bakıcı bulmak lazım, araştırmaya ve görüşmelere başladım bir iki kişiyle.. O'ndan ayrılmak ne zor Allah'ım. Buna ayrılmak demek istemiyorum gerci, ama her anında yanında olamayacağım da bir gercek! Şimdiye kadar bir kaç saat ayrılıp kokusunu özleyerek içime çekiyorum gördüğümde, bütün gün sabahtan akşama kadar o büyüecek ben göremeyeceğim:( neyse, buna da alışacağım diye düsünmeye zorlamazsam kendimi bu acı midemi, kalbimi agritmaya devam edecek. Gündüz ayrı bir tatlı tabi, şirinlikler yapıyor, kendi kendine oyunlar oynuyor.. Alt değiştirme masasında uyuyakalıyor:) Oturduğu yerde önündeki oyuncaklarını alıyor, eğildiğinde devriliyor bazen, bazen de düşmeden dengesini kazanıyor tekrar. Diş çıkarıyor ve çok şükür huzursuzluk yaşamıyor çok fazla.. Gece uykuları genelde tutarlı, güzel.. ama su yataga koyup kendisinin uyuması olayı bir sehir efsanesi olabilir mi acaba diye düsünmekten kendimi alamıyorum, uyumuyor o sekilde Can! Namümkün, imposibleee..

9. ayında kendi kendine uyuyabilmesi gerekiyor diyor okudugum yazilarda, o zaman daha vakit var ahhh vahhh uyumuyor o sekilde demek icin...

Ben bu kadar oyuncaklarıyla oynayan, inceleyen, ilgili, dikkatli bir cocuk görmedim. Bu beni cok mutlu ediyor, oynayarak eglensin, eglenerek ögrensin işte en güzeli.


Bugün ilk karını gördü Can. Dışarı çıkmadık tabi camdan! Sabah Rıfat erkenden iş icin Ankara'ya gidince ben de Can ı yanıma aldım, böyle yapınca daha uzun uyuyor. Normalde 7-7:30 gibi uyanır, ama bu sabah 8:45 ti uyandıgımızda... bundan daha güzel bir uyanma sekli olamaz...

Perdeyi bir actim, Cancan da kucagimda bir de ne görelim, arabaların üstü bembeyaz olmus bile ve laapa lapa kar yagmaya devam ediyor.


11:30 da sabah uykusuna yattı ve saat su an 13:30, Can'dan ses yok. Uyuyan cocuk uyandırılmaz denir ama ben 2 saatten fazla uyumasın diye simdi oglusumun yanina gidiyorum, öpe öpe koklaya koklaya uyandırmaya...

1 yorum:

  1. Oyyyy
    biz de öpsekkk Tubiş pofidik yanaklarından :)))
    Genelde çocuklar arabalarında uyuyorlar bir de normal arabada giderken uyuyaklıyorlar
    Bence herşeyi kitabına uygun yapamayız gibi geliyor her insanın farklı huyu var sen de onun huyunu öğrenip zamanla ona göre uyutacaksındır :))

    YanıtlaSil