25 Ocak 2011 Salı

Mammma bana mama ver:)



Oglusumun gectigimiz hafta süt haricinde bir seyler yemeye basladi. Elma ve armutu cam rendede rendeledim onu cok severek yedi, hatta öyle ki ilk gün bir tatlı kasigi verdim bitti dedigimde üzüldü:) Ve sebze püresi, o da patates havuc ve pirinc haslanıyor icine de bir tatlı kasigi z.yagı koyuluyor. tel süzgecten süzülüp afiyetle yeniyor. Artık bu karsima her gün degisik sebzeler eklemeye basladim bu hafta itibariyle, mesela dün brokoli ekledim. İnsallah iştahlı bir çocuk olur oğlusum.. Veeeeee bir haber daha, Can 21 Ocak günü, yani babasinin doğumgününde bize bir süpriz yaptı ve ilk disini cikardi:))) Cikardi dediysem ucu gözükmeye ve hissedilmeye baslandi:) İnsallah onun icin dis bugdayi yapmak istiyorum.. Uyku düzeni oturdu diyebilirim, sabah uyandıktan sonra öglenden önceki sabah uykusu var ve bir de 3 civari uyuyor. Aksam 7 krizleri vardı kücükken.. sanki simdi cok büyüdü mamuncuk:) eger uykusu gelmisse bir de 6 civari yarim saat kestiriyor, ama bu genelde 3 ten önce uyuyup kısa uyursa oluyor. Gece de müzigini dinleyerek emerek uyuyakaliyor... kendi kendine uyumasini beklemeli miyim acaba su anda? ya da ilerisi icin simdiden alistirmaya baslamali miyim? aman varsin kollarımda uyusun daha ne isterim :)

4 yorum:

  1. tubacım ben nesrinin annesi sabiha:))gezinirken rastladım sana çok sevindim oğluşun çok tatlı maşallah sağlıklı mutlu huzurlu bir yaşamı olur inş:))seni ve o tatlı oğluşunu kocaman öpüyorum sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  2. maşallah annesi,inşallah diğer incilerinide sorunsuz çıkarır,ek gıdaya geçişte çok zevkli oluyor,

    YanıtlaSil
  3. Annee ne işin var orada :))))
    Tubişcim bence bu günlerin tadını çıkar ilerde kollarında uyumak istemeyecek yaa bi git anne sarılma diyecek hahaha :) ( çok tecrübeliyim ya :P ) çok tatlı maaşallah afiyet olsun ona :)

    YanıtlaSil
  4. Sabiha Teyze ben de sizi Nesrinin facebookunda onun postlarına yaptiginiz yorumlardan takip ediyorum:) Cok teskkkürler Can ı öpecegim sizin icin de:))

    Neso tabi tecribeliyiz, annem beni öpmek istese noluyor hayrola diyorum :)

    Sümeyye gercekten de zevkli oluyor onun bir seyler yemesini izlemek.. her anlari ayrı macera:)

    YanıtlaSil