27 Aralık 2010 Pazartesi

Müjdeee!



Bu sabah resmen 10. gününü doldurduğumuz antibiyotikten sonra Can artık daha iyi :)
Yazık kuzum 1,5 aydır 3 kere bile banyo yapamadı! Tabi ki popisini bol bol yıkadım, ellerini yüzünü vs.. ama söyle bir güzel banyoya giremedi sık sık! Gerci O'na sorsak durumdan sikayetci olacagini sanmam; cünkü her banyoya sokusumuzda agzini kenetleyip korku ve heyecanla cirpiniyordu! Bu sabah doktorumuzla konustum ve artik yıkanabilecegini ama hala kalabalık ortamlarda uzun süre kalmamiz hatta hic bulunmamiz gerektigini söyledi. Can cok beyaz tenli ve alerjen bir cocuk! O'nu korumak gerekecek biraz sanırım. Zaditen'e devam; sabah aksam 7 ser damla ve D-vit! Bunlar disinda bir sey icmesin artik kuzum benim. Sekrol, ventolin ve en son augmentin le bence icmesi gerekenden cok daha fazlasini icti :( Neyse baska bir dert olmasin! Buna sükür.
Neler yapıyor Can kus, uyanıyor gülücükler saciyor, emiyor, oyun oynuyor annesiyle, aksam babasıyla desarj saati var 7 den önce:)
Eller tüm gün agizda o yüzden lütfen ama lütfeeeeeeeeeen kücük bebeklerin ellerine dokunmasın kimse, sokakta görüp ellerinden elleyenlere ne diyecegimi bilemiyorum, ama artık el yikamadan Can'a dokunmak yok! Benim ne günahım var, ellerim yikamaktan kurudu, catladi resmen! Sıcak suyla yıkıyorum bir de! Oyuncakları ve elleri sürekli agzinda diye sürekli siliyorum! Hayır normalde bu kadar hassas davranmayacagim, emzigini yere düsse de verecegim diyordum ama Can alerjik bür bünyeye sahip ve tekrar hastalansin istemiyorum! Neyse, bu konuyu kapatayim artik:)
2 hafta kadar sonra süt haricinde bir seyler yiyip icecek olması beni cok heyecanlandiriyor, bakalim benim tontishimin yemekle arası nasil olacak, meyve mi sevecek sebze mi hangilerini seve seve yiyecek, hangilerinde yüzünü burusturacak cok merak etmekteyim:) Bizi zor günler bekliyor sanırım! Emzirmek ne kadar ilk baslarda zor desem de su an en kolay sey! Sadece kolay da degil, büyük bir zevk benim icin. Cünkü bana bakiyor, gülüyor, sonra tekrar emiyor, masal anlatiyorum gözlerime kocaman kocaman bakarken uyuyakaliyor. Bu anlatilmasi imkansiz bir mutluluk!
Simdi uyuyor Cancan, hava öyle kapalı ki tam uyku havası zaten.. En iyisi ben de gidip biraz kestireyim.

2 yorum:

  1. Allahım bu Paşa gitgide büyüyor :D Hadi bakalım geçmiş olsun diyorum.Yeni yıla sağlıkla küçüğüm.

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler insallah yeni yilda hepimiz saglikli mutlu olalim:) sevgiler

    YanıtlaSil