16 Aralık 2010 Perşembe

5. ay notları


Can'ım yavrusum güzel güzel büyüyor..her seye rağmen.. öksürükler, burun akıntıları, gazlar, kusmalar, kusmalar ve hatta kusmalara rağmen..
artık her seyi herkesi takip eder ve dinler oldu. gectigimiz haftada gözle görülür sekilde büyüdü, ağırlaştı. pazartesi günü doktor randevumuzda kilosunun 7.400 ve boyunun da 65 cm olduğunu ögrendik..
Anne olmak inanılmaz bir özveri istiyor. Benden ve herkesten önce Can'ı düşünüyorum, uyku problemimiz hem var hem yok. Şöyle ki hemen uykuya dalabiliyorsun, ama gece özellikle sık sık uyanıyorsun bir kac gecedir. Sanırım bu burun tıkanıklığı da seni zorluyor uykuda. off bebeğim benim sana kıyamam ben. Bir de aksam biz yemekteyken hallettigin seyi artık yapamadıgın icin onu da gece uykunun arasında yapıyorsun ve alt degistiriken de uyanıyorsun haliyle.. e uyanıs o uyanıs oluyor ve 2 saate yakın basbasa gecenin sessizliginde senin mırıltıların ve bana bakıp attığın gülücüklerle uykumu feda ediyorum sana:) Tüm uykularım senin olsun benim minik kuzum..
Kahkahalarını duymak hayatta hic hissetmedigim bir seyi hissetmemi sagladı. ASKla karısık bir SEVGİ Sefkatle karısık bir Delilik hali Gülmekle karısık bir ağlama istegi..
Sensizken bir parca eksikmisim ben...ömrümün en dolu dolu, en hızlı 5 ayıydı, nice 5 lere oglusum
Can, ne iyi ettin de geldin tosbik oglum:)

1 yorum: