11 Kasım 2010 Perşembe

Su gibi geçti günler..



Oğlum, Can'ım 2 gün sonra 4 aylık oluyor! Ben bile söylerken (yazarken) inanamıyorum. Doğum iznim bitti bile, şu an yıllık iznimdeyim. Aralık ayının ilk haftası gibi, normal şartlarda, işe dönmüş olmam gerekiyor; ama Can'ı bırakmak? İşe dönmek?! Tüm gün O'nu görememek, akşamı iple çekmek. Ee iyi de ben bu şartlarda nasıl çalışabilirim ki, kendimi nasıl işe verebilirim? Can'dan bir kaç saat ayrılmak değil söz konusu olan, O'nu bir kaç saat görmek! Allah'ım bu korkunç bir şey! Bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. Sanırım ücretsiz izin hakkım neyse hepsini kullanacağım.
Can büyüyor, her şey yolunda gitti sanırım bu güne kadar, çok şükür! Uyuyor, uyanıyor, emiyor, oynuyor, gülücükler saçıyor, artık oturmak istiyor paşa:)
Cuma günü Yıldız Hn'la randevumuz var 4. ay kontrolü Can kuşun. Vayyy bee:D
Bana noluyorsa bir gurur duyma; 'Oğlum 3 değil 4 aylık artık!' gibi bir böbürlenme durumum var ki sormayın. Yani bu zamana kadar oğluşu tek parça getirebildim diye mi yoksa ben hala tek parçayım diye mi bilinmez...
Şimdi güzellik/yakışıklılık uykusunda... Daha ne kadar güzel olacaksa ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder