12 Kasım 2010 Cuma

Kızma oğluşum:(




Can'ım oğlum bugün 4. ay kontrolün vardı. Ufff, o iğnenin, yumuşacık bacağına girişine bakamıyorum. Ben sana kıyamaz, gözümden bile sakınırken bacağına iğneler batırmaya götürüyorum. Bütün gün keyifsizdin sanki gideceğimizi anlamış gibi. Öğlen uykuların kısacık bile olsa en azından saatleri pek şaşmazdı. Bugünse uyumak bilmedin. Gözlerini kapatınca uyudun diye seni kucağımdan bırakacak oldum, hiç uyumuyormuş gibi açtın gözlerini fal taşı gibi..
Doktorda da ilk randevu bizimdi, ama trafikte sıkışınca Yıldız Hn'ı bekledik epey bir. Sonra iğnede ağlamadın bile ama ağızdan verilen Rota dakusacak gibi oldun, gözlerin kıpkırmızı oldu. Ahh ben sana kıyamam. Bunları yaptırmak ne derece gerekli bilmiyorum. keşke yaptırmak zorunda da olmasak ama senin için birtanem.
Sonra arabayı anneannen kullandı da sen tam ağlayacaktın ki arkada emzirdim seni ve uyudun kollarımda.. e tabi klasik eve gelince de uyandın:)
Zor da olsa uyumayı başardığında eve geldiğimizin üstünden 1 saat geçmişti bile. Şimdi o saat bu saat hala uyuyorsun(saat 20:00 şu an)
Bir not; özellikle kollarımda uyurken görebildiğim bir şey yapıyorsun, neredeyse kahkaha atıyorsun uykunda. Artık ne görüyorsan rüyanda:) Baban olsa olsa süt şelalesi görüyordur ne görecek diyor :)))
Seni yerim sosis kafam benim ..

4 yorum:

  1. Ne güzel iyi geçmiş dr olayı :)

    Yeterki onlar hiç hasta olmasınlar

    Çok tatlı olmuş kuzucuk...

    İyi bayramlar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. süt şelalesi d mi, ne güzel tabir.. olsa olsa odur sahiden de.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Elçin sana da iyi bayramlar, evet farecigik günden güne sevimli oluyor:) Tüm bebisler gibi:))

    Deli anne, ben daha delirmedim, ama gece bölünen uykular sabah çok zorlayıcı olabiliyor, sonra Can bir gülüyor, bir bakıyor yine enerjiyle, mutlulukla doluyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Oy oyyy Cancan kıyılırmı annesi ama sağlık için meçbur :(

    YanıtlaSil