12 Eylül 2010 Pazar

CAn CAn



Kuzumm, melegim, bebegim, oğlum, yavrum, her seyim.. Can için söyleyebilecegim her sey eksik kalacak, hicbir şekilde anlatamayacagim bir sevgi O'na hissettigim ..yüzüne bakip gülüyorum, gözlerimin icine bakıyor agliyorum, bana gülüyor artık! bana, annesine:)) bundan güzel baska bir sey olmadıgını biliyorum.. Bugüne kadar 11. gününden beri yazma fırsatı bulamadım ama ne yazacaktım da Can'ımı anlatabilecektim kelimelerle?
Güzel güzel büyüyor oğlusum Allahıma sükürler olsun.. kusmalar, uyumamalar, sonra uyumalar-uyanmalar, emmeler, aglamalar, banyolar, gülücükler, ıngalar:)) büyüyor, beni de büyütüyor.. artık icime sıgmayan Can'ın sevgisiyle dolup tasmıs bir kalbim var.
simdi uyuyor kurbisim, babasıyla annesi de Türkiye - ABD basket macını izliyor:)
İyi ki hayatımızda Can var artık:))

5 yorum:

  1. Hayatın en güzel günleri. Belki de bi daha hiç yaşanmayacak. Keyfini çıkarın, sağlıkla büyütün.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla anneli babalı büyüsün inşallah

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle ben de keyfini çıkar derim, harika ve maalesf ki çabuk unutulan günler bunlar :)
    sağlıkla güzel günlere büyüsün Can Bebek :)

    YanıtlaSil
  4. canım benim nasılda anlatmış hislerini :)) tam da bugün babacığının tlf dan baktım kuzunun son fotograflarına :)) biraz birbirinize alışmanızı bekledik en kısa zamanda sizdeyiz :))

    YanıtlaSil
  5. Ne zamandır ziyaret edememiştim sayfanı, bak Can hayata merhaba demiş bile :) Hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyüsün inş. selamlar

    YanıtlaSil