24 Temmuz 2010 Cumartesi

Oğlum 11 günlük oldu :))


...evet, yarın doğması beklenen oğlumuz 13 Temmuz akşam üzeri 17:40 ta açtı gözlerini dünyaya, bizim dünyamızı değiştirdi:)) İyi ki erken gelmiş diyorum şimdi. Nasıl yaşamışız O olmadan ?!? Böyle güzel bir duygu yok. Uyurken izliyorum, hem uyusun büyüsün istiyorum, hem uyansın sıkı sıkı sarılalım birbirimize.. Hem hiç bu kadar mutlu olmamıştım hem de hiç bu kadar çok ağlamamıştım.. Zıtlıkları aynı anda yaşıyorum.. Sevdiğim adama benzeyen bir oğlum var benim artık:) Dilerim Allah'ım, isteyen herkes bu duyguyu yaşayabilsin.
Şu anda uyuyor, yanıbaşımızda.. Her anı dondurup saklamak istiyorum beynimde. Daha şimdiden düşünülür mü aylar sonra nasıl işe başlanır diye, ya da ne zaman büyüycek, okula gidecek.. elinde çantasıyla bütün gün okul sıralarında oturacak?!
Biliyordum, tek bir cümle; insan bir varlığı sevebilme kapasitesine şaşıyor..
Artık bir aileyiz biz de:))
Bizimle bu mutluluğumuzu paylaşan tüm dostlarımıza, ailelerimize teşekkürler..
tuba

5 yorum:

  1. çokk sevindim :)

    sağlıkla huzurla anneli babalı büyüsün kuzucuk :)

    YanıtlaSil
  2. maşaalllah,birlikte mutlu,başarılı uzun bir ömür inşalalh

    YanıtlaSil
  3. mutlu günlere büyütmen dileğiyle canım oğlunu :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Aminn.. Allah nazarlardan saklasın Can'ı ve ailesini, maşallah. Güle güle büyütün, sevgiler.

    YanıtlaSil