6 Temmuz 2010 Salı

Odamda uyumama 19 gün kaldııı :))







eveeeet, artık ayları saymıyoruz, sadece günler kaldı yavrumuza kavuşmamıza.. Öyle merak ediyorum ki hangi gün onu göreceğiz acaba?


Tanrım, 'Oğlumla tanışacağım!' Bundan daha büyük bir olay düşünemiyorum.. Odasına giriyorum, onun sesi ne zaman dolduracak acaba bu odayı diyorum... Artık işe de gitmediğim ve tüm gün nerdeyse evde olduğum için bunu daha da sık düşünür oldum..


Geceler sıcak ve uzun .. Geçtiğimiz hafta üstüste gördüğüm kabuslardan sonra bu haftaya daha iyi başladık.. şimdilik, gece kalkıp aldığım buz gibi duşlar haricinde, korkuyla bölünmüyor uykularım..


10 Temmuz cumartesi doktor randevumuz var artık haftada bir gideceğiz.. en son 26 Haziran cmt gittik ve tontimin 2.700 gr oldugunu ögrendik.. Şimdilerde 3 kiloya yaklaşmış olduğunu umuyorum.. 2,950 gibi olabilir.. İlk NST mize de bir önceki randevuda girdik.. o da iyiymis.. Dedigim gibi artık günleri hatta saatleri sayıyorum.. Havalar çok sıcak.. Klima olmasa mahvalmuştum heralde.. Oğlum da yaz çocuğu olacak hayırlısıyla.. anne ve babası kışın doğdu o evimize sıcaklığı bu sıcak günlerde getirmeye karar vermiş.. Sabırsızlıkla ona sarıldığım anı hayal ediyorum..










4 yorum:

  1. canım ne kadar az kalmış gerçekten sağlıkla gelsin kuzucuk. odası da süper olmuş doğsun geleyim çekeyim onu bolbol :))

    YanıtlaSil
  2. Burcuuu az kaldı gercekten :)) Odasını begenmene sevindim, önemli olan Onun saglıkla gelmesi tabi, orda bile yatmayacak aslına bakarsan.. Bol bol foto mu dedinnnn :)) Yuppiii deriz o zaman biz de :D

    YanıtlaSil
  3. Benim kızımın gelmesinede 10 gün kaldı çok heyecanlıyım. Sağlıkla gelsinler inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Doğdu da büyüdü bile işte Paşa Can :)

    YanıtlaSil