15 Haziran 2010 Salı

kremler, çatlaklar...






Son 40 gün ve doktorumuzun tavsiyesine uyarak kremlerimi daha doğrusu yağlarımı günde iki kere sürmeye başladım.(göğüs ve vücut için) Yağları evde duş sonrası, kremi de işe götürdüm orda sürüyorum.. Nemlenmesi daha iyi hissettiriyor gerçekten. Şimdilik çatlak çutlak yok ama belli olmaz (mış). Son zamanlarda da olabilirmiş.. İlk kullandığım Lierac hiç dayanmadığı için şimdi yağ kıvamlı olanları denemek istedim..Bunlardan çook memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ablam J&J baby oil in da aynı işlevi gördüğünü söylüyor ama aldık bakalım kullanıyoruz :) kokuları da çok hoş..
çok uykum var, ama geceler biraz zor geçiyor.. ellerim ayaklarım yanıyor.. buzlu paketlerle yatıyorum artık.. Uyumak işkence, ama sabah uyanıp da işe gitmek daha da zor.. Son 3 hafta inşallah..

1 yorum:

  1. bende 35.haftadayım heyecan dorukta. Son günler daha bi zor geçiyor sanki. Yarın doktor kontrolü var bakalım benim bebişim döndümü başaşağı çok merak ediyorum :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil