4 Mayıs 2010 Salı

Önemli bir işi hallettik :)


Geçtiğimiz hafta neler hallettik neler;
1. Dr randevumuz vardı Cuma akşamı. Bebişimiz sağlıklı, kilosu 1.142 gr:) Ortalamanın ortasındaymış. Benimkini ne siz sorun ne ben söyliyeyim.
2. Cuma akşamı bebek odası için tavan aydınlatması aldık. Ucan balona binmiş bir adam figürü, çok sevimli, renkli.. Cumartesi sevgilim, nam-ı değer evimizin ustası bir güzel takıverdi. Işığı da ayarlanabilsin diye dimmer taktık. Geceleri uyanınca birden ışığı açmak zorunda kalmayalım diye.
3. Pazar günü de e-bebekten bebişimizin arabasını aldık:) Rıfat'ın çok güldüğüm bir sözünü söylemeden geçmiyeyim, 'Herhalde bir de çocuğun üniversitesine bu kadar kafa yoracağız.' demişti bu puset seçiminin zorluğuyla ilgili..
Çok fazla marka-model olduğu doğru ama belli kriterlerde kararlı olunca seçenekler otomatik düşüveriyor.. Biz yukarıda resmini koyduğum modeli aldık. Concord Neo. Daha kullanmadık o yüzden tavsiye etmek pek doğru olmaz sanırım; ama açılışı kapanışı çok pratik. e-bebek'te şöyle bir güzellik olduğunu belirtiyim, her 250 TL lik alışverişe 50 TL hediye çeki veriliyor :D
Onunla da kalan ihtiyçlarımızı alırız..
Ay sonunda tatile gideceğiz, her şey yolunda giderse :) Oğluşum ve sevgilimle yüzmek için sabırsızlanıyorum..
Bu haftasonu da Can'ımın odasının perdesi ve tatil dönüşü katılmayı planladığımız (yine her şey yolunda giderse inşallah) düğüne giyeceğim elbiseye şifon kumaş bakacağız annemle.. Mor veya turuncu renk düşünüyorum.. bakalım..
Neyse, çok dağıttım konuyu. Kısacası biraz biraz hazırlanmaya başladık..
Burdan daha bebişimi beklerken beni yalnız bırakmayan, aldıkları hediyelerle beni anlatılmaz şekilde mutlu eden arkadaşlarıma teşekkür etmek istiyorum, (Tv'ye çıkıp annesine-babasına, yanında oturan eşine selam söyleyen insanlar gibi oldu biraz ama idare edin artık :P)
Bebeğim olacağını öğrendiğimde ilk söylediğim arkadaşım Ekin'ciğimin aldığı Bebeğimin ilk yıl günlüğü, (bebişime gelen ilk hediyedir aynı zamanda:))
Gönül'cüğümün aldığı kırmızı taç, (oğluşum beni doğar doğmaz farkedebilecek:)
Ebru'cuğumun hediye ettiği 'Can Can' body'si ve şapkası, (ömür boyu saklayacağım:)
Elçin'ciğimin aldığı ilk banyo oyuncağı, (biz rifatla oynadık, test ettik, süpper :)
Kuzenler Edosh ve Sedoshun aldığı ciciler, (O kadar şıklar ki kızlar yakışıklı oğluma bayılacak:)
Teyzelerin, büyük teyzelerin, annanelerin, babanelerin sürekli almaya devam ettiği hediyeler :)
Merve'ciğimin taaa ABD'lerden yolladığı ciciler, (skype'tan gördüm çoook şekerler:)
Afet Teyzesi'nin ördüğü yumuşacık battaniye, (öyle yumuşak ki, tam tenine göre:)
Örgü patikler, (sıcacık tutacak oğluşumun ayacıklarını:)
Forever New'deki Aslı Hn'ın aldığı miniminnacık çoraplar, (en fazla serçe parmağım uzunluğunda:)
Nurdan Hn'ın aldığı renkli arabalı fotoğraflık, (cıvıl cıvıl, insanın içini açıyor:)
...................
unuttuklarım olduysa lütfen kusuruma bakmasın...
Hepinize çok teşekkürler ediyorum, hepinizi çok seviyorum...
Bebeğimi beklerken beni hiç yalnız bırakmayan herkese sonsuz tesekkürlerrrrrr .......
Tuba

2 yorum:

  1. Hadi bakalım arabanız hayırlı uğurlu olsun, keşke tavan aydınlatmanızın da bir fotoğrafını çekiverseydin merak ettim şimdi :) Ne cici olmuştur kim bilir

    YanıtlaSil
  2. ümmühan - teşekkürler :) odasının da fotolarını çekip koyarım :) bebek eşyalarının hepsi sevimli zaten. Tek bir zorluğu var, hangisini alacağına karar veremiyor insan :))

    YanıtlaSil