25 Mayıs 2010 Salı

Bebeğim büyüyoorr...



Bebeğimiz bugün itibariyle 31 hafta + 2 günlük, yani birlikte 32. haftamız bir bedende. Cumartesi günü (22 Mayıs 2010) doktor randevumuz vardı. Tontişi gördük, sağlığı hakkında bilgi aldık. Kilosu 1,650 gr olmuş.. Bakalım kaç kilo doğacak. Daha dönmemiş, başı yukarlarda bizimkinin. Sona yaklaştıkça heyecanlanmam gerek; ama şimdilik ne doğum korkusu ne de başka bir şey. Sadece bu günlerimizin tadını çıkararak yaşamak istiyorum. O kadar güzel bir duygu ki tarif etmek zor. Sadece şunu biliyorum, başka bir sebepten geceleri uykum bu kadar bölünse o şeyi bu kadar sevmem söz konusu bile olamazdı, ama şimdi neredeyse her gece bölük pörçük, yarı uyur yarı uyanık haldeyim. En rahat uyuduğum şekilde, yüzüstü, aylardır yatmadım; ama her şeye rağmen bütün bunları Can'ıma kavuşmak için yaşamam gerekiyorsa kat ve kat fazlasına bile dayanırdım..
Son bir iki haftadır biraz daha çabuk yorulur oldum. Ayaklarım bu bedeni taşımaktan yorulur oldu, aldığım nefes az geliyor sanki, daha derin derin nefesler alıyorum.. Yogada öğrendiğim ujaii nefesini almaya çalışıyorum, ne kadar başarılı oluyorum bilmiyorum gerçi.
Bir güzel haber; arkadaşlarımız Alp & Başak'ın kızları Tane bebek sonunda dün aramıza katıldı :) Ona harika bir ömür dilerim, tüm sevdikleri, annesi, babasıyla birlikte geçireceği upuzuuun, sağlıklı bir ömür..

7 yorum:

  1. hiç sesin çıkmıyordu, iyi olmana sevindim canım

    YanıtlaSil
  2. her şeyin yolunda olmasına sevindim :)

    sağlıkla huzurla gelsin kuzucuk

    YanıtlaSil
  3. Burcu, Valla öyle oldu:) Fırsat bulmuşken iki satır yaziyim dedim ;)

    Elçin'in Yeri, Teşekkürler, inşallah:)

    YanıtlaSil
  4. NE BÜYÜK HEYECAN..NE BÜYÜK MUTLULUK..!!! SAĞLIKLI OLSUN İNŞALLAH....SAĞLIKLA!!EN ÖNEMLİSİ!! :)

    YanıtlaSil
  5. herşyin yolunda olması süper, ana-oğul keyfiniz yerinde yani canım :) sağlıkla kucağına almanı dilerim tekrardan.. ben de bugün 12 haftalık olan yiğenimi ultrasonda görmeye gittim, üzerine senin postunu görmek süper oldu :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Benim bebeğimde bugün 31+2 oldu :)Yakın zamanlarda kavuşuyoruz bebişlerimize demekki.
    Haftaya doktor kontrolü var bakalım bizimki baş aşağı döndü mü, meraktayım. Blogunuzu tesadüfen buldum, artık takipteyim :) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Bonbon, amin insallah:)
    Nilay, cok opuyorum minigi
    Lal, selamm, yakin zamanlarda olmamiz ne guzel:)) bizimki de dondu mu tam emin olmasam da degisti galiba durusu 12 sinde gorucez biz de;)

    YanıtlaSil