10 Mayıs 2010 Pazartesi

Anneler Günü...



09.05.2010 bir anne adayı olarak geçirdiğim ilk anneler günüydü :) Hatta bir hediye bile aldım Nilay & Murat'tan; sağolsunlar beni de düşünmüşler. Sabah kahvaltıya Tuzla'ya gittik. Ordan sonra da annemlere geçtik..
Akşam sevgilimle sinemaya gittik. Iron Man II. Bir kaç sıra önümüze bir baba - oğul oturdu. Ben de Rıfat'a 'ileride inşallah oğlumuzla gelirsin benim gitmek istemediğim uzaylı veya fazla bilim kurgu bulduğum filmlere' dedim. Mesela Yüzüklerin Efendisi.. Tahammül sınırlarımı zorlayan bir film serisidir :) Artık, ikisi öyle filmlere girer, ben de rahat rahat duygusal komedi filmlerini izlerim, ağlaya ağlaya :))) evet duygusal KOMEDİ filmlerinde bile ağlayabilirim ben..
Dün gece Palladium'da film çıkışı otoparka yürürken bir pet shopun önünden geçtik. O geç saatte kedicikler, köpecikler kimisi uyuyor kimisi biz geçerken cama yaklaştı.. Gözlerindeki o yalnızlığı unutamıyorum. Üşüyorlar mı yoksa çokmu havasız acaba kaldıkları ortam diye düşündüm.. Arabaya gidene kadar ağladım.. Kimi kandırıyorum, arabada da devam ettim :(
Herneyse, güzel yogun bir haftasonuydu, Cumartesi günü de annemle perdelik kumaş aldık, yatak takımının renkleriyle uyumlu.. Becerikli annecim dikecek:)) Akşam Kareoke bar'a gittik, Taksim'de. Gece hayatı bana göre değil, zaten içmeyi de sevmem. Ben arkadaşlarla birlikte güzel bir yemek organizasyonunu tercih ediyorum, çünkü o gürültüde zaten konuşulmuyor ... Neyse, dans ettim, şarkılar söyledim bağıra bağıra :D İnşallah Can Can da iyi vakit geçirmiştir...

5 yorum:

  1. aman da aman anneler gününü kutlamaya mı başlamış benim arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  2. :))) evetttt burcucumm ama seneye kutlamak daha guzel olacak insallah:))

    YanıtlaSil
  3. anne adayının annler günü kutlu olsun,heleki birde kucağına aldığın zaman oğluşunu ozaman hergün anneler günü senin için.

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    keddy'nin dükkanı açıldı beklerim
    http://www.keddynindukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. elif-kayra, haklısın eminim öyle olacak :)) ben de senin anneler gününü kutlarım..

    YanıtlaSil