15 Nisan 2010 Perşembe

Şeker Yüklemesi





Bu işi de hallettik:) O şekerli şeyi içip aç kalma fikri korkutuyordu beni, ama korktuğum gibi olmadı neyse ki.


İçine limon da sıktıkları için limonata gibi geldi hatta.. serin serin içtim, ama sonra biraz uyku ve halsizlik oldu tabi. İlk saat biraz zor geçti ama sonraki saat nasıl geçti anlamadım bile.. E-Lab gibi temiz bir yerde, güler yüzlü, düzgün insanlar tarafından bu süreci geçirmek benim için büyük şans tabi..




Ordaki işim biter bitmez güzel bir kahvaltı yapmak için Saray'a gittim. Kahvaltı tabağı ve yumurta yedim, açık bir çay içtim yanında. Kahvaltı tabağı dediysem, iştahımın çok açık olduğunu bilen çok sevgili arkadaşlarım, korkmayın tabağı yemedim :P Hava çok güzel olduğu için dışarda oturdum. Kahvaltıya bayılıyorummmmm :) İnşallah oğluşumuz da babası ve benim gibi yemek yemekten keyif alsın ve birlikte güzel uzzuuunn yemekler yiyelim kahvaltılar edelim...


Sonra City's'e gittim. Can Can'a bir kaç bir şey aldım:) Rıfat'a söylediğimde az almışsın dedi, evet bir iki eksiğini daha alabilirdim haklısın dedim. Meğer şaka yapıyormuş :P Üstelik aldıklarımın fotoğraf albümü hediyesi vardı. Minik hediyeler beni çok sevindiriyor, yani yanlış anlaşılmasın büyükler de sevindiriyor tabii ;)


Bu güzel havada yavruşum için keyifli keyifli alışveriş yapmaya devam etmeyi ne kadar istesem de işe döndüm, tabi bu iş sayesinde o keyifli alışverişleri yapabildiğim düşünülürse yazmayı bırakıp işime dönsem ve kovulmasam iyi olur :D

.....

veeee şu an itibariyle test sonuçları geldi, benim anladığım kadarıyla da sonuç negatif, yani değerlerim birim referans aralığının en alt seviyesinde :)) haberler güzel gibi geldi bana ama tabi bakalım, son sözü doktorumuz söyleyecek..

8 yorum:

  1. benimki de can ama o 4 ay sonra gelicek çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba ...sevgili burcu sayesinde bloğunuzu gördüm ...inşallah sağlıkla huzurla gelir yavrunuz :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. umarim butun haberleriniz guzel gelir :)

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Tugba Hanım Merhaba,
    Oğlunuz için şeker yada süsleme düşünüyorsanız bloguma buyrun
    www.sekerciniz.blogspot.com
    Oğlunuzu sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Burcu'dan zıpladım buraya :) bebeğiniz hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. özge - cok sevindim adas demek yavruslarımız :)

    Elçin'in Yeri - amin, iyi dileklerin için çok tesekkürler :)

    Meral Erdoğan - Bu son testti, artık bebişi bekliyoruz bakalım :)

    Bebek ve Nikah Şekerciniz - Evet, düşüneceğim sanıyorum. Bloga bakacağım mutlaka, teşekkürler

    Nilay - Burcu'nunki gibi renkli bir blog degil tabi ama zıplamış okumuş ve yorum yazmış olmanız beni inanılmaz mutlu etti:))

    kısaca hepinize sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. renkli olmasına gerek yok zaten canım blogunun, mucizevi bir bebek olması beni buraya bağlamaya yeter :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Nilay - evet bütün bebişler gibi mucizevi:)) o zaman, hosgeldin Nilay ;)

    YanıtlaSil