14 Nisan 2010 Çarşamba

Maşallah...





Bu gün sizi tatlı mı tatlı, yakışıklı mı yakışıklı bir mavişle tanıştırmak istiyorum:) Geçen gün de bahsettiğim Bursa'da yaşayan arkadaşlarımızın bebişleri Semih'le...


Allahım o ne tatlı bir surat, ne güzel çekik lacivert gözler... Her şeyden önce şimdiden ne akıllı, uslu bir kuzucuk.. Defalarca maşallah demiş olsam da yine diyorum ve ona koccamannn bir nazar boncuğu gönderiyorum.. Gerçi onun gözleri yeter ama olsun.


Can'ın kendi yaşıtı bir arkadaşı olacak, ne güzell:))
Onu kollarımda tutmakta zorlanmış olmam beni biraz ürküttü açıkçası, üstelik 3 tane yeğenden sonra.. Acaba fazla mı dik tutuyordum, yoksa fazla mı yatırmıştım diye düşünmekten 10 saniyede kan ter içinde kaldım :) sonra da hemmennn babasına verdim. Bakalım bizim Can Can'da işler nasıl olacak?! :)) Rıfat'sa 40 yıldır bebek bakıyormuş gibi rahat tuttu.. Gerçi o hep öyledir; becerikli insan. Ne sinir :) ya da ne büyük şans benim için :))))
İşten çıkmama son 10 dakika..eee hep Can Bey mi diyecek, şimdi de ben diyorum işte, Yupppiiii:D


2 yorum:

  1. allahım bu ne güzel bebek :=) maaşallah..:=)

    YanıtlaSil
  2. Degil mi ama, insan masallah demeden güzel diyemiyor bile :))

    YanıtlaSil