2 Nisan 2010 Cuma

Kilolar geldiği gibi giderler..mi acaba?



Yarın doktorumdan, kilo konusunda önde gittiğime dair bir şeyler duymaktan deli gibi korkuyorum, ama dün cikolatalı şekerpareleri evet 'leri' yerken pek de korkuyor gibi gözükmüyordum sanırım..

Hayatımda çıktığım maksimum kiloyu 2 kilo geçtim.. Fazla ayrıntı vermeye gerek yok.. Daha önce yüklüce bir kilo verme deneyimim olduğundan kelli bunu da veririm diyorum, ama yine de kolay olmayacak biliyorum. Hiçbir zaman kolay olmaz. Göbişimin büyümesinden hiç şikayetçi değilim, eğilmekte, bacak bacak üstüne atmakta zorlanmaya başlasam da hayatım boyunca bluzlarımın içine yastık veya bir kaç kıyafet tıkıştırıp hamileyken nasıl gözükeceğimi hayal ederdim. Kimileri bu görüntüyü hiç sevmese de ben oldum olası özenmişimdir, ama göbegimle birlikte büyüyen kalçalarım, kalınlaşan bacaklarım ve kollarım hayalimdeki görüntü bu değildi sanki dedittiriyor bana..

Bir iki hafta sonra şeker testimiz olacak.. umarım ilkinde testi geçeriz de 2. sini yaptırmak zorunda kalmayız. Zor olduğunu duydum çok arkadaşımdan. Aç karna o şekerli şeyi içip 1 saat beklemek düşüncesi bile kötü hissettiriyor, ama her şey gibi bunu da atlatacağız.

Hamileliğimi öğrendiğim günden beri takip ettiğim ve hafta başlarında bültenlerini 4 gözle beklediğim sevgili sitem babycenter'a göre, Can'ım mango kadar olmuş. Sesleri duyma konusunda artık daha iyiymiş, ama ince sesleri daha iyi ayırt edebiliyormuş.

Mucizesin sen, başka bir şey değil.. Doğumunu zorlaştırmayacak maksimum kiloya çıksam da üzülmem:)

3 yorum:

  1. ne özel, ne heyecanlı zamanlar değil mi canım :))sıcak anlatımınla blogunu çok sevdim

    YanıtlaSil
  2. Oğlum 10 aylık, hamileliğimde 20 kilo almıştım ve şu anda hamilelik öncesi kilomdayım :) Her anın tadını çıkar bence...

    YanıtlaSil
  3. ümmühan - zaten eski kiloma inme endişesinden çok, doğumu zorlaştırması (bebeğin fazla kilo alması vs gibi) sebebiyle endişe ediyorum.. tabi eski kiloma da bir an önce inmek istemiyor değilim :)

    YanıtlaSil