12 Nisan 2010 Pazartesi

Haftasonu gezmelerimizden kısa kısa...



Cumartesi aksamı bu yılın ilk erigini yedim :)
Aşermek değil bu ama şimdiden bu yıl kilolarca erik yiyeceğimi biliyorum... Erik, karpuz ve çilek... Ne kadar şanslıyım ki Necmi baba'ların Tuzla'daki bahçesinde erik ağacı var :)))) Cumartesi gündüz Rıfat motoruyla ben ve oğluşum da arabayla Tuzla'ya gittik. Orda da bir bahar temizliği ve Can Can'a hazırlık var.. Odası boyanmış. Evet odası olacak Tuzla'da da.. Yavruşa bir yatak bile aldılar babanesiyle büyük babası geçen hafta... Canım yavrum ne şanslı herkes onu sabırsızlık ve heyecanla bekliyor..
Aksam arkadaşlarımıza davetliydik, keyifli bir gece geçirdik.. bol kahkahalı:) Cumartesi gecesi 3:00 gibi yattık ve Pazar sabahı erkenden kalkıp Bursa yollarına düştük. Rıfat'ın üniversiteden arkadaşı, dünyalar tatlısı eşi ile muhteşemmmm bebişlerini (maşallahhh) ziyaret ettik ve tabi ki iskender yedik, söylemesi ayıptır :) yaa yok böyle bir şey, kendimi kaybettim.. hatta 2 porsiyona yakın yedikten sonra bile hala aklımda paket yaptırsak mı acaba soruları uçabiliyordu. Resim olarak iskender değil de erik koymayı bir motivasyon sayarım kendime :)
O kadar iştahım açık ki.. Taze ekmeğe nutella sürüp sürüp yemek isterdim ama perşembe günü şeker ölçümüm var... Belki ondan sonra 1 dilim yerim annemlerde, eve almak istemiyorum çünkü.
neyse, ben kendi tükürüğümde boğulmadan önce bu yazıya ve daha önemlisi bu düşüncelere bir son vermeliyim :P

3 yorum:

  1. Tuba alemsin.. Bu kadar iştahın ne sana, ne Can'a faydası var.. Aman diyeyim..

    YanıtlaSil
  2. pişşşt noluyo bakiiim orada dobiş anne istemiyoruz :)) bu cümlelerden sonra gelde inadına yeme değil mi arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  3. Tamam, tamam kızmayın:) Tutmaya çalışıyorum kendimi elimden geldiğince:)

    YanıtlaSil