1 Nisan 2010 Perşembe

Cumartesi günü Doktor amcama gidiyorum:))





...acaba annem icin de zaman benim için olduğu gibi hızlı mı geçiyor? Biliyorum hep söylüyor beni görmek için sabırsızlandığını ama kalabileceğim kadar kalmamı da istiyor, ben bu büyükleri anlayamıyorum.. Ben neler yapıyoruuummm; yuvarlanıyorum, yüzüyorum, kaslarımı güçlendirmek için havaya minik yumruklarımı, tekmelerimi sallıyorum (insallah annemin canını acıtmıyorumdur), nefes egzersizleri yapıyorum ciğerlerim için, uyuyor ve büyüyorum. annem de benimle konuşuyor hep, neler yaptığını anlatıyor. Ninni diye bir şey varmış, onu söyleyince hemen uyuyorum ben.. annemin sesi çok güzel :) (tuba:heheh:) 2 gün sonra annemle, babam beni görecekleri için heyecanlıyım.. onlara en sevimli halimle pozlar vereceğim.. Ben gayet iyiyim, ama bunu doktordan duyana kadar annem her zamanki gibi rahat etmeyecek.. ahh ahhh kadınlar işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder