5 Nisan 2010 Pazartesi

Büyüyorum (ruz) :)



Annem ve babamla buluşmamız çok keyifli geçti, bol bol güldüler doktor amcamla... Beni gördüklerine çok sevindiler ama ben onları gördüğüm için daha çok sevindim.. 24. haftamı bitirirken boyum 28 cm, kilom da 598 gr olmuş.. her seyin yolunda olduğunu öğrenen annem sonunda rahatladı. Tek şikayeti olan ve sağ bacağına vuran bel-kalça ağrısı onu biraz zorluyormuş, üzüldüm.. Doktor amcam anneme yüzmesi gerektiğini söyledi, ben de yuppiiii diye bağırdım ama bilmiyorum duydular mı beni.. daha büyük bir havuzda yüzüceğim için çok mutluyummm:))) Ananemin annem rahat uyusun diye yaptığı kocccaman bir yastık var, o biraz rahatlatmış, ama yüzmek de çok iyi gelirmis.. Babamla her gece yatarken o yastığa bakıp gülüyorlar, çoook büyük diye herhalde..
Onun dışında annem çok sevdiği ve biraz arayı açtıklarını düşündüğü bir çocukluk arkadaşıyla buluştu cmt günü, çok sevdiğim portakal suyundan içti. Doktor amcam ona biraz kızdığı için artık yediklerine içtiklerine daha çok dikkat edecekmiş..
Pazar günü de Aras abim, Hale teyzem ve Onur amcam'ların arabasıyla kahvaltıya şehir dışında güzel bir yere gittik.. Babam da motoruyla, 15- 20 tane motorcu arkadasıyla birlikte, gitti oraya. Aslında ben de onun arkasında olmak isterdim, ama annem asla izin vermezdi herhalde. Güzel bir gün oldu. Keske Efe ve Ege abilerim de olsalardı.. ama malesef Ege abim biraz hastalanmıştı, o yüzden onlara söyleyemedik gelin diye.. şimdi daha iyiymiş, sevindim..
Fotoğrafımı bu akşam koyucakmış annem blogumuza.. sonunda resmen ünlü olacağım :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder