8 Nisan 2010 Perşembe

Babacım da beni hissetti bugün:)


Dün annemle babamın 3. evlilik yıl dönümleriydi. Hep birlikte güzel bir yemek yedik. O kadar çok yedim ki akşam kıpırdayamadım bile, ama sabah çok güzel bir şey oldu; babişkom ilk defa benim hareketimi hissetti:)

Sabahları annem saatin alarmıyla uyanmaktansa benim onu uyandırmamı çok seviyor. Ben de bunu bildiğim için hareketlerime sabah erkenden başlıyorum.. İlerde annemi de babamı da öperek uyandırmayı planlıyorum, eminim çok hoşlarına gidecek:) Şimdilik sesimi duyamadıkları için böyle yapmaya devam edeceğim sanırım.
İşte böyle zaman hızla geçiyor, bahar geldi bile, gerçi hava serin hatta soğuk ama Nisan ayında olduğumuza göre, havalar kısa süre sonra güzelleşecek demektir.


4 yorum:

  1. can paşayla birlikte nice yıllarınız olsun canım

    YanıtlaSil
  2. Cok cok tesekkurler burcucum:) insallahhhhh..

    YanıtlaSil
  3. handecım okurken gözlerım doldu ya süpersin...
    ayrıca evlılık yıldönümüzü kutluyorum..kagan da bızım 3.evlılık yıldonumumuzden 1 ay sonra dogmustu.sımdı kardesı canı beklıyor..

    YanıtlaSil
  4. Deniz'cigim, cok saol:) Bizim Can Can da inşallah 3. evlilik yıldönümümüzden 3 ay sonra dogacak:)) Zamanında gelsin dilerim.. aceleci ve sabırsız olmasın annesi gibi:P

    YanıtlaSil