24 Nisan 2010 Cumartesi

23 Nisan, neşe doluyor insan :))





Yavrularım (1 ve 2 nolu yegenler:) ile birlikteydim 2 gündür. Yaramazlık yapıyorlar, kavga ediyorlar sonra sarılışıyorlar, bir bakmışşın Ege ağlamaya başlamış sebepsiz, bir bakmışşın rap yapıyor, öyle güzeller ki.. Napıyım ben bu çocukları bilmiyorum:)


Efe'min okulu olan Sarıyer Doğa Kolej'e gittik 23 Nisan sabahı. Bandodaydı, en önde o kıyafetle görünce gözlerim doldu, dalga geçmesinler diye ablamlara çaktırmadım ama onun askerliğini veya mezuniyetini düşündüm:)) ayyy allahım gittikçe anneme daha çok benzer oldum ben :P Bando merasiminden sonra da dedesinden aldığı hakim cüppesiyle bir gösteri yaptılar Atatürk'ü ve sözlerini konu alan.. kimi beyaz önlük giymiş doktor olmuş, kimi çiftçi, kimi asker kostümü giymiş.. Onda da alkışlamaktan ellerim acıdı, tüm çocukları.. Tam bir 23 Nisan yaşadık kısacası, saygı duruşunda bulunduk ve İstiklal Marşı'nı okuduk bağıra bağıra.


Can'ımın ilk gösterisini düşündüm.. Ne zaman, nasıl olacak acaba diye?! O da Efe Abisi gibi bandoda olacak mıydı ya da heyecanlanmadan ezberlediği replikleri sıralıyacak mıydı sahnede?!.. Ege Bey'e gelince o da abisini görünce sahneye bagirdi 'Abimmmm' diye :))) önümüzde oturan teyzelerin de sırtına dokunarak 'O benim abimm' dedi gururlanarak :D cok güldüm..

Ege de Star Wars'a takmıs durumda 'Dart Veder oldum ben Duuuba Deyzemm' diyor bana :) gülüyorum.. elektirik yolluyor, ışın kılıcını savuruyor:) Kısacası hem çok güldüm, hem de yoruldum. ama onlarla 2 gün gecirmek cok iyi geldi hem bana hem Can'a.. Cünkü daha şimdiden onu çok seven 2 kuzeni var. Aaaa Aras bebeği unutmayalım, 3 kuzeni var benim oğlumun :))



Yavrumun babası da Yunanistan'da. Hatta bir iki saat önce Selanik'te Atatürk'ün evini gezmiş..


İşte bizden haberler şimdilik bu kadar. Ben biraz uzanıp kitap okuyacağım..


Haftaya Cuma (30 Nisan) doktor randevumuz var. Çok az kaldı oğluşumu görmeye:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder