31 Mart 2010 Çarşamba

yakısıklı oğlum kime benzeyecek?



Oğluşumuzun kime benzeyeceğini çok merak ediyorum.. Güzel gözlerini babasından alsın, başının şeklini, geniş karakterli alnını, ama burnunu ve dudaklarını benden :)
Bir kaç ay önce benim komik kocacım rüyasında gördüğü yobaz bir adamın poposuna tekme attığını zannederken aslında benim bacaklarıma vuruyordu, istemeden tabii:) neye ugradığımı şaşırarak uyanmıştım.. Güleyim mi yoksa acıdan ağlıyım mı bilememiştim o uyku sersemligi halinde..
Şimdiki hareketlere (tekmelere) bakılırsa o da babasına benziyor :))) Kime neresi benzerse benzesin, benim Can'ım dünya tatlısı olacak biliyorummm..







2 yorum:

  1. Tubişcim keşke ısmarlama olsaydı. Bizde gözleri şurdan, burnu burdan olsun derdik. Umarım dileklerinin çoğu yerine gelir. En önemlisi sağlıklı sıhhatli olması. Gerisi boş. Zaten çok sevimli olacak. Hayırlı haberlerini bekliyoruz. Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki benim de başka bir beklentim yok, işin espirisi o :) insallah iyi haberlerde konuşmak dileğiyle.. selamlar..

    YanıtlaSil